האם פרסום בגוגל מתאים לעסקים קטנים?

האם כדאי לעסק קטן להשקיע בקמפיינים ובפרסום ממומן בגוגל? האם פרסום בגוגל מתאים לעסקים קטנים? האם כדאי לפרסם בגוגל לבד או שעדיף לפנות לסוכנות דיגיטלית המתמחה בקידום אתרים אורגני ובניהול קמפיינים באינטרנט?

ובכן, פרסום במערכת גוגל אדס מתאים לכל העסקים, קטנים וגדולים כאחד. מערכת הפרסום של גוגל מציעה כלים מתקדמים ומאפשרת לבעלי העסקים הקטנים לבצע פרסום ממומן יעיל ואפקטיבי עם תוצאות משביעות רצון וקבלת לידים איכותיים שקל להפוך למכירה בפועל. עם זאת, לא מעט מבעלי העסקים הקטנים השקיעו משאבים גדולים בפרסום בגוגל והקמפיינים שלהם לא הוכיחו את עצמם מאחר ונדרש ידע כדי לנהל קמפיינים מנצחים בגוגל. לכן, מומלץ גם לעסקים הקטנים לפנות לחברת פרסום בדיגיטל, ויש להקפיד על עקרונות בסיסיים כדי לקבל לידים איכותיים ולהגביר את התנועה (טראפיק) לאתר הלקוח.

פרסום במערכת גוגל אדס

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי והמוביל כיום בארץ ובעולם. עסקים רבים משקיעים בפרסום במערכת גוגל אדס כדי לקבל לידים, לשפר את המכירות, להגביר את הטראפיק לאתר וליהנות מחשיפה רחבה לקהלי יעד מוגדרים מראש. מערכת הפרסום של גוגל מבוססת בעיקר על תשלום לפי הקלקה, יש אפשרויות תשלום נוספות אך לעסקים הקטנים כדאי לבחור ב-PPC (Pay Per Click) והם יכולים לנהל קמפיינים איכותיים בתקציב החל מ-1,000 ₪ לחודש.

ניתן לנהל קמפיינים ברשת המדיה של גוגל, ביו-טיוב, ברשת החיפוש ועוד. כמו כן, חשוב להגדיר נכון את מילות המפתח ומומלץ להכין דף נחיתה ייעודי לקמפיין, למרות שאפשר להפנות את הגולשים המקליקים על מודעת הפרסום ישירות לאתר הלקוח.

מהם יתרונות הפרסום בגוגל לעסקים קטנים?

ברוב המקרים, לעסקים קטנים אין תקציב גדול לפרסום בגוגל, ובתקציב של 1,000 עד 1,500 ₪ אין לצפות לתוצאות מדהימות, אך עדיין ניתן לקבל לידים איכותיים ולזכות בחשיפה רחבה. פרסום בגוגל לעסקים קטנים מבטיח את היתרונות הבאים:

  • אין צורך להשקיע בבניית אתר מאחר וניתן להקים דף נחיתה בעלות זולה.
  • מודעת הפרסום מופיעה בראש דף תוצאות החיפוש, המיקום הבולט מבטיח הקלקות רבות על המודעה.
  • ניתן לראות תוצאות מיידיות לאחר העלאת הקמפיין לרשת.
  • פילוח מדויק של קהלי המטרה.
  • אפשר לחבר את החשבון בגוגל אדס לגוגל אנליטיקס לצורך ניטור, מעקב וניתוח ביצועי הקמפיין.
  • אפשר להגדיר תקציב יומי.
  • ניתן לעצור את הקמפיין בכל עת כדי לשפר את המודעה.
  • אפשר להגדיר ביטויי זנב ארוך כדי להגיע לקהל יעד ממוקד.
  • אפשרות לקמפיין לוקלי המתאים לרוב העסקים הקטנים.

מאמרים וכתבות נוספות

חשיבותה של מדיניות הפרטיות במיזמי רשת
חדשנות בניהול
10 השלבים להקמת סטארט אפ רפואי מצליח
איך מוצאים רעיון מעולה למיזם?
מה משקיעים פרטיים מחפשים?